Fuziunile si achizitiile (M&A) sunt complexe si necesita o cantitate semnificativa de timp si resurse ale unei companii pentru a se executa cu succes. Echipa noastra va poate ajuta sa identificati, sa abordati si sa oferiti optiuni legate de riscuri si probleme, care pot afecta negocierile si succesul tranzactiei.

Serviciile noastre includ:

Verificare prealabila – ”Due Diligence”

O parte importanta a oricarei investigatii due diligence este de a examina gradul de aliniere a strategiei dintre compania care preia si compania tinta. Cum este piata companiei tinta? Care este pozitia competitiva? Care este probabilitatea de a afecta valoarea generala a intreprinderii dvs.? Raspunsurile la aceste intrebari necesita cercetari calitative si cantitative primare asupra afacerii in cauza.

Va putem ajuta cu orice parte a strategiei de “due diligence”, cum ar fi:

  • Sa evaluati atractivitatea pietei tinta, inclusiv in urmatoarele domenii:

    ◌   Dezvoltarea pietei
    ◌   Mix de produse, preturi si canale de distributie
    ◌   Mediul de reglementare
    ◌   Perceptiile si cererea clientilor

  • Sa analizati pozitia competitiva a companiei tinta in domenii precum:

    ◌   Bariere de intrare si iesire
    ◌   Dinamica principalilor competitori
    ◌   Inovatie si performanta produselor
    ◌   Marketing si vanzari
    ◌   Identificati oportunitatile cheie pentru cresterea veniturilor si reducerea costurilor
    ◌   Validati planul de afaceri al companiei tinta, inclusiv veniturile de top si marja operationala

  • Prognozati oportunitatile folosind o serie de scenarii de piata pentru a cuantifica modul in care schimbarile pietei ar putea afecta valoarea unei tranzactii
  • Sa evaluati riscurile si beneficiile pentru o mai buna intelegere a pietei
  • Sa efectuati o analiza detaliata inainte de a finaliza orice tranzactie

Beneficiile dumneavoastra

  • Intlegere aprofundata a perspectivelor clientilor, furnizorilor si concurentilor cheie;
  • Cunoasterea avansata a caracteristicilor cheie ale companiei tinta;
  • Ipoteze si variabile care au fost testate si cuantificate.

Asistenta la iesirea de pe piata

Cesionare, separare, divizare, lichidare, indiferent de forma pe care o ia, vanzarea unui activ comercial are avantajele si dezavantajele sale. O astfel de decizie va poate ajuta afacerea sa se reorienteze pe ceea ce face cel mai bine sau poate genera o sursa de bani necesara actionarilor. Sau ar putea fi pur si simplu timpul pentru o astfel de decizie: multe firme fac achizitii cu cu scopul de iesi de pe piata atunci cand firmele sunt suficient de profitabile. Pe de alta parte, vanzarea poate elimina sansa de a participa la castigurile viitoare. (Chiar si o afacere neclintita se poate destabiliza). De asemenea, poate perturba fluxul general de numerar. In plus, tranzactiile in sine tind sa fie complicate - implicand decizii privind structura acestora, costuri, operatiuni in curs si multe altele. Ajutam clientii sa puna bazele pentru separarea unei afaceri. Ca parte a acestui proces, colaboram cu dvs. pentru a va ajuta sa:

  • Evaluati valoarea pe care va puteti astepta sa o obtineti;
  • Anticipati provocarile operationale legate de incheierea tranzactiei;
  • Priviti in perspectiva schimbarile pietei, care ar putea determina nevoia de a iesi din afacere;
  • Stabiliti un cadru pentru viitoare cesionari – inclusiv evaluari regulate ale potentialilor candidati;
  • Efectuarea de due diligence asupra potentialilor cumparatori.

Beneficiile dumneavoastra

  • Gestionati riscul unei tranzactii de vanzare;
  • Pozitionati afacerea pentru a se dezvolta dupa vanzare;
  • Realizati cea mai mare valoare posibila din tranzatie.

Identificarea tintei

O abordare metodica a identificarii tintelor, bazata pe principiile strategiei corporative, va poate asigura extinderea cu succes a portofoliului dvs. de afaceri. Printre altele echipa noastra va poate ajuta sa:
  • Evaluati segmentele de piata si geografice pentru oportunitati de afaceri neexploatate;
  • Examinati si analizati in detaliu pietele relevante;
  • Identificati potentialele tinte de achizitie pe baza obiectivelor strategice existente;
  • Faceti introducerea ofertelor si sprijiniti activitatile din faza initiala a procesului de fuziune si achizitii
 
Beneficiile dumneavoastra
  • Un spectru mai larg de potentiali candidatil M&A;
  • Vizarea companiilor care ar putea sa nu fie pe radarul niciunui alt cumparator;
  • Indrumare impartiala asupra profilului unei companii tinta, optima pentru afacerea dumneavoastra.
  •